SIGLA AAR

Forma legala / Formal Registration

The Romanian Aerospace Association is a not-for-profit registred organization.



I like very much to communicate. That is because communication means to better know and understand each other. Born and raised on a small country farm at about 150-km from Romania’s capital city, Bucharest, my roots lay in rural country. I was attracted by keen sensitivity to nature, down-to-earth practicality combined with fervent idealism and poetry. I always wanted to see what was over the next hill and I also was a voracious reader and thus largely self-educated, gregarious and deeply interested in people. My first beginning to a flying job was some fifty-five years ago, if one counts from July the 27th, 1950, my birth date. Before venturing off into the wild blue yonder, and a dream to blossom and become fruitful, apparently it all started at about three years of age, with looking into the sky for any strangers to come down from their flying machines. Graduated my primary school at that farming village and continued it, and added secondary school studies in the nearby town of Buzãu, and aviation training for particularly the flying profession followed (that is an other three-year period of training time).

"The human factor will decide the fate of war, of all
wars. Not the Mirage, nor any other plane, and not the screwdriver, or the wrench or radar or missiles or all the newest technology and electronic innovations. Men—and not just men of action, but men of thought. Men for whom the expression 'By ruses shall ye make war' is a philosophy of life, not just the object of lip service."


Born in 1952 (April 17th), raised in a mixture of rural village and provincial town, Mr. TINEL CONSTANTINESCU has graduated as engineer at Universitatea Tehnică „Gh. Asachi” in Iași. He has previously graduated at Colegiul National "Costache Negruzzi" , Iasi. Mr. Constantinescu Tinel always had a keen interest in aerospace science, engineering and paranormal human behaviour... He is a real friend when you are in need, scrupulous entrepreneur, with huge attention payed to the detail and a very young spirit.

Digital clock - DWR


The words ‘manager’ or ‘boss’ and ‘leader’ are not synonymous. The differences are sometimes subtle, sometimes great. Warren Bennis, an American leadership guru, has written many books on the topic. Bennis defines the following differences between managers and leaders: The manager administers, the leader innovates. The manager is a copy [of other managers], the leader is an original. The manager maintains, the leader develops. The manager focuses on systems and structure, the leader focuses on people. The manager relies on control, the leader inspires trust. The manager takes a short-range view; the leader has a long-range perspective. The manager’s eye is always on the bottom line, the leader’s eyes are on the horizon. The manager does things right, the leader does the right thing.

Radio Music Player Free Online

Poate va intereseaza: dati CLICK pe fotografie...

Poate va intereseaza: dati CLICK pe fotografie...
Poate va intereseaza: dati CLICK pe fotografie...
A apărut o eroare în acest obiect gadget

Va recomandam...

Carte In curs de aparitie...

Carte In curs de aparitie...

luni, 23 ianuarie 2012

Albert Ziegler


Albert Ziegler s-a născut ca fiu de țăran din Codlea, unde de copil își făcea din două umbrele mari obiect zburător cu care sărea de pe clădiri. După școala primară a învățat meseria de lăcatuș, unde ca ucenic ocupația lui era foarte variată. Printre altele lucra la un motor care trebuia să funcționeze fără benzină. Deasemenea se ocupa și de telegrafie. Vrînd să-și mărească cunoștințele a plecat în Elveția franceză unde lucra în domeniul motoarelor, și în Paris pentru o perioadă de doi ani. Începând cu anul 1908 a avut ocazia de a lucra în domeniul aviatic la Berlin, definitivându-și formația tehnică și punând la punct o serie de proiecte printre care amintim: motoare premiate la concursuri internaționale, un autoturism amfibiu, un avion propriu.
În aprilie 1912 firma Siemens-Schuckert îi lăsase un spațiu cu scule și un motor de 50 CP pentru studii. Cu acest motor, Ziegler își construise primul său avion monoplan "Pfeilflugzeug" (avion săgeată) cu care absolva zboruri cu succes.
Avionul lui fiind construit din materiale inferioare sau vechi, el nu putea sǎ se foloseascǎ de experiența și știinta lui. Pentru realizarea dorințelori sale avea nevoie de un motor mai mare și bani mai mulți. Pentru 15.000 Coroane, donați de către concetățenii săi, cumpărase un Etrich-Eindecker (monoplanor) cu un motor Mercedes de 120 CP, pe care vroia să-l monteze în avionul său.
La 28 noiembrie 1913, pe aerodromul Johannistal din Berlin și-a luat licența ca pilot, constructor și instructor aviatic, revenind apoi în Transilvania.
La 6 săptămâni după tragicul accident al lui Vlaicu, Ziegler doboară deasupra Măgurei Codlei recordul de înălțime, ajungând la 3.000 m altitudine. În 4 și 7 decembrie 1913, mulțimea se adună în Sibiu pentru a-i urmări zborul. Până la 16 iunie 1914 zboară în avionul propriu de 35 de ori în Transilvania.

 

Se împlinesc 98 de ani de când codleanul Albert Ziegler a stabilit recordul de altitudine  prin zborul său deasupra Măgurii din 19 octombrie 1913, în timpul căruia a reușit performanța de 3000 de metri, remarcabilă pentru acea perioadă de pionierat, constituind un punct marcant în istoria mondială a aviației.

Performanțele sale nu s-au limitat doar la stabilirea recordului de altitudine, Albert Ziegler fiind printre primii constructori de aparate de zbor din Transilvania și cel care a revoluționat construcția avioanelor, inovația sa aripa în V fiind folosita azi la majoritatea aeronavelor.
Albert Ziegler s-a născut într-o familie de țărani sași din Codlea, la 9 aprilie 1888 și a copilărit pe Langgasse (str. Lungă), unde a avut primul contact cu lumea aviației atunci când a descoperit că umbrela cu care se juca pe șură a planat când a scăpat-o din mână. Mai târziu se spune că a construit primul planor folosind două umbrele ale tatălui său. A intrat în contact cu lumea tehnicii după terminarea școlii primare când a învățat meseria de lăcătuș la Brașov. Încă de pe timpul uceniciei s-a  remarcat prin interesul acordat telegrafiei și a lucrat la un motor care trebuia să funcționeze fără benzină, proiect pentru care Camera de Comerț și Meserii din Brașov i-a acordat un premiu.
Dornic de a învăța lucruri noi a plecat în Elveția, Anglia și în Franța pentru o perioadă de doi ani unde a lucrat și s-a instruit în domeniul motoarelor. În  anul 1908 a început cu adevărat munca în domeniul aviatic la Berlin, completându-și studiile tehnice și definitivând o serie de proiecte precum un automobil anfibiu, un avion și motoare premiate la concursuri internaționale.
În anul 1911 s-a mutat în Germania pentru a-l asista pe prințul Sigismund von Preussen la construirea unui planor şi este angajat de constructorii de aeroplane Rumpler, Wright şi Garuda.
În luna aprilie a anului 1912 firma Siemens-Schuckert i-a donat un atelier, scule și un motor de 50 cai putere, folosit de Albert Ziegler la construcția primului său avion monoplan, cu care a susținut în iulie 1913 examenul de pilotaj și zboruri demonstrative. Inovația pusă în aplicare la construcția avionului a fost aripa în V, care a modificat aerodinamica, crescând astfel manevrabilitatea. Noutatea a fost remarcată și apreciată de specialiști, presa vremii numind creația ,,Pfeilflugzeug"(avion săgeată).
Spre sfârșitul anului 1913 Albert Ziegler s-a întors în Codlea și a obținut o donație de peste 15000 coroane din partea prietenilor și a unor afaceriști, suma fiind folosită pentru obținerea unui avion monoplan Etrich-Eindecker pe care a  montat un motor Mercedes de 120 cai putere.
Cu acest avion, la data de 19 octombrie 1913, la șase săptămâni de la accidentul lui Aurel Vlaicu, a zburat peste Codlea și Măgura Codlei, stabilind un nou record mondial  de 3000 m altitudine.